Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2.701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism, cu modificările și completările ulterioare,
ANUNŢĂM
demararea Etapei 2 - etapa elaborării propunerilor PUZ și RLU aferent, de informare și consultare a publicului cu privire la documentația:
Clădiri de gospodărire (fermă)
Documentaţia poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, camera 49, sau pe pagina de internet www.primariaarad.ro la sectiunea Servicii Publice, Constructii&Banca de date- Urbanism, Informarea consultarea publicului în conformitate cu prevederile Ordinului nr.2701/2010 - Documentații de urbanism supuse consultării publice în etapa elaborării propunerilor, în perioada 27.09.2024 - 11.10.2024, în zilele lucrătoare, între orele 8 00– 1100;
Observaţiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 75, Serviciul Relaţii cu Publicul sau la adresa de email registratura@primariaarad.ro până la data de 11.10.2024.
Responsabilitatea informării şi consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin: Direcţia Arhitect - Şef, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, tel.0257/281850, int. 229.
Data publicării anunțului: 27.09.2024
Etapa a II - a